Rozszyfruj skróty które zostały uzyte w tytułach prasowych oceń zasadność wykorzystywania skrótowców w tytułach

O 30-leciu KRRiT musi podjąć decyzję
IPN nie sprawdzi sprawy Wałęsy
MEN ogłasza program tani podręcznik
Kandydat PiS patrzy w morze
ZUS jest zasypywany pozwami
GUS polski wzrost stabilny
Pokolenie JPII
Rewolucja uratuje PZPN
Polska Sp.z.o.o.
NIK bada BOR
Służyć SB
Pracować dla UOP
RPA czosnek na ADIS
Z kim i o co zagramy w ME
Żegnaj TW witaj OŹ

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • MaKe
  • Rozwiązujący
2009-11-09T17:27:52+01:00
O 30-leciu Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji musi podjąć decyzję
Instytut Pamięci Narodowej nie sprawdzi sprawy Wałęsy
Ministerstwo Edukacji Narodowej ogłasza program tani podręcznik
Kandydat Prawa i Sprawiedliwości patrzy w morze
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest zasypywany pozwami
Główny Urząd Statystyczny polski wzrost stabilny
Pokolenie Jana Pawła II
Rewolucja uratuje Polski Związek Piłki Nożnej
Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Najwyższa Izba Kontroli bada Biuro Ochrony Rządu
Służyć Służbie Bezpieczeństwa
Pracować dla Urzędu Ochrony Państwa
Republika Południowej Afryki czosnek na Zespół nabytego niedoboru odporności
Z kim i o co zagramy w Mistrzostwach Europy
Żegnaj tajny współpracowniku witaj OŹ

OŹ - nie znam tego skrótu :D
4 4 4
2009-11-09T17:34:22+01:00
KRRiT - Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
IPN - Instytut Pamięci Narodowej
MEN - Ministerstwo Edukacji Narodowej
PiS - Prawo i Sprawiedliwość
ZUS - Zakład Ubezpieczeń Społecznych
GUS - Główny Urząd Statystyczny
JPII - Jan Paweł II
PZPN - Polski Związek Piłki Nożnej
Sp.z.o.o. - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
NIK - Najwyższa Izba Kontroli
BOR - Biuro Ochrony Rządu
SB - Służba Bezpieczeństwa
UOP - Urząd Ochrony Państwa
RPA - Republika Południowej Afryki
AIDS - Acquired Immunodeficiency Syndrome
ME - Mistrzostwa Europy
TW - Tramwaje Warszawskie

Uważam, że używanie skrótowców w tytułach jest jak najbardziej prawidłowe, ponieważ każdy je zna, a używanie pełnych nazw rozwleka tytuły, które powinny być krótkie i zwięzłe.
4 5 4