Napisz kilka zdań na temat swojego ulubionego przedmiotu szkolnego oraz dlaczego go lubisz i jakiego przedmiotu nie lubisz i dlaczego?

Lubię biologię (uzasadnienie dowolne) i nie lubie fizyki ;/ tez dowolne uzasadnienie. Z góry thnx ;))

2

Odpowiedzi

2009-11-09T17:27:54+01:00
Moim ulubionym przedmiotem w szkole jest biologia. Mogę się na niej nauczyć wielu interesujących mnie rzeczy. Jak dla mnie te lekcje nigdy nie są nudne, na każdej biologii dowiaduje się nowych, zaskakujących rzeczy. Natomiast przedmiotem, za którym nie przepadam jest fizyka. Lekcje te są mało interesujące, a na prace domowe muszę poświęcać dużo czasu.


:))
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:47:51+01:00
Mein Lieblingsfach in der Schule ist Biologie. Ich kann es mir viele interessante Dinge zu lehren. Was mich diese Lehren sind nie langweilig in jedem Biologie lernt neue, überraschende Dinge. Durch Kontrast, das Thema, für das ich nicht wie die Physik. Diese Lektionen sind sehr interessant und die Hausaufgaben habe ich zu viel Zeit verbringen.

Powinno być dobrze. : )
Pozwoliłam sobie przetłumaczyć zdania osoby powyżej.
2 1 2