Odpowiedzi

2009-11-09T17:28:52+01:00
Na temat "Czy potrafisz pięknie żyć" może napisać, że tak ponieważ pomagasz innym, zajmujesz się czymś, np. swoimi zwierzętami i wykonujesz swoje obowiązki.

Wydaje mi się, że o to chodzi :))
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:34:40+01:00
Tak teza moze tak brzmiec
jako podsumowanie mozesz napisac ze ty potrafisz pieknie zyc poniewaz; i wymienisz np argumenty
argumenty jednym z nich moze byc ze zycie jest piekne
ze trzeba sie cieszyc z zycia a i ze zajmujesz sie czyms mi sie np tak wydaje ze o to tobie chodzi
1 5 1