Odpowiedzi

2009-11-09T17:26:52+01:00
Odp Ponieważ 4 prezenty to 20 % tak więc reszta procent to prezenty kupione przez internet . 80% to jest 16 prezentów kupionych przez internet . Tak więc pani Marta kupiła 20 prezentów.
48 3 48
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:27:54+01:00
100%-80%=20%

20% - 4
100%- x

x= 100%*4/ 20%= 20

/- kreska ułamkowa

Odp.: Pani Marta kupiła 20 prezentów :D
119 4 119
2009-11-09T19:43:52+01:00
100-80=20 %

20% - 4
100% - x

20x=400 /:20
x=20

pani Marta kupiła 20 prezentów.
61 4 61