Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:26:34+01:00
-Siema, i jak klasówka
-Marnie, pewnie dostanę dwóję, a tobie jak poszła?
-Też niezbyt, nie nauczyłem się i pewnie poniosę tego konsekwencję.
-Muszę już iść do bufetu, bo nic dzisiaj nie jadłem i jestem głodny jak wilk
- Ok, narazie
2009-11-09T17:26:51+01:00
- Ej jaka lekcje mamy teraZ?
'' angielski a co?
- nie nic tak się pytam, a było coś zadane?
''nom 3 zadania z ksiązki
- aha a masz zrobione? mogłabyś mi dac spiac?
" nom ok poczekaj znajde zeszyt
- dzieki za przepisanie
'' nie ma za co
- o nie dzwonek; /
'' nudną lekcje czas zacząc
2009-11-09T17:29:25+01:00
Asia- Hej Kasiu!
Kasia- Hej, co tam u ciebie? jak po weekendzie?
Asia- U mnie nie wydarzyło sie nic ciekawego... czytałam lekturę bo mamy jutro przerabiać a ja jestem dopiero w połowie ksiązki...
Kasia- coo? jutro mamy przerabiać? nic o tym nie wiedziałam...
Asia- Przeciez nauczycielka przypominała nam dwa razy.
Kasia- ojej...
Asia- Nie martw się, jesli chcesz to mozemy dziś wieczorem razem opracować lekturę i będziemy na jutro razem przygotowane. co ty na to?
Kasia- Jak to dobrze miec taka koleżankę jak ty... jak ja ci sie odwdzięcze?
Asia-:)