Odpowiedzi

2009-11-09T17:27:28+01:00
Duchu Święty prosimy cię żeby nasza modlitwa była coraz doskonalsza żebyśmy mogli myśleć nad tym co muwimy i żebyśmy mieli odpowiedzalnośc za swoje słowa.:*
1 5 1
2009-11-09T17:28:43+01:00
Duchu św. Boże ty jesteś jednym z najwyższych na świecie. Ty oświeciłeś apostołów w wieczerniku. Chciałbym/Chciałabym abyś mnie też oświecił żebym mógł/mogła modlić się do ciebie z jeszcze większą pokorą i zwiększym pomysłem na twe uwielbienie. Amen
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:40:53+01:00
Duchu Świety, który oświecasz serca i umysly nasze pomóz nam, aby nasza modlitwa była coraz bardziej doskonalsza. Abysmy zastanowiali się nad tym co mówimy i popełniali jak najmniej błedów. Amen ; **
1 5 1