Odpowiedzi

2009-11-09T17:35:30+01:00
Ja napisałem taką i dostałem plusa :

Epidemiolodzy kreślą czrne, grupowe scenariusze.
Nawet sto milionów ludzi może zachorować na grype w rosji. Te czarne scenariusze epidiomiologów. Na razie w kraaju potwierdzono 3 tys. zachorowań, ogłoszono stan nadzwyczjny.
2009-11-09T18:02:47+01:00
Http://finanse.wp.pl/kat,7069,title,Przeglad-wiadomosci-gospodarczych-poniedzialek-2-listopada-1700,wid,11652149,wiadomosc.html?ticaid=19133
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T19:57:32+01:00
Http://www.tvn24.pl/



Tam jest tego mnóstwo naprawdę ja siedziałam 5 minut aby to zapisać.