Odpowiedzi

2009-11-09T17:28:49+01:00
Normalnie... to jest pierwsza miesiączka.. i to jest ludzka rzecz każda dziewczyna w końcu ja bedzie miała. wiec nie ma co się krępować i mówić odrazu ;]
pozdrawiam
2009-11-09T17:29:40+01:00
Podpaski kupic to przeciez nie problem - nawet ty to mozesz zrobic. Jesli powie nauczycielce na w-f to ona na pewno zrozumie, i rodzice tez sie uciesza ze im córka dorosła:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:34:22+01:00
Dialog
-dziewczynka:mamo dostałam okres co mam robić
-mamo odpowiada
i daje porade....???

czy jakoś tak
a w sklepie to że prosiłabym podpaski jakieś cienkie bo to dla siostry i ją boli brzuch a zaraz musi iść na trening poradzi coś pani/pan??
albo o prostu poprosić mamę....
do pani od wf
jeżeli bardzo cię boli brzuch i nie jesteś w stanie ćwiczyć a niue chcesz przyznać się pani udaj że cie boli noga bo się potknełać na przerwie a jeżeli do brze się czujesz i nie boli cię brzuch to niema takiej konieczności żebyś nie ćwiczyła
można w czasie okresu ćwiczyć na wf..
a kleżankom nie musisz się przeznawac
1 5 1