Mam 3 pytania, na które chciałabym żeby odpowiedziało kilka osób (forma ankiety).
1. Śmierć jest dla mnie.....
2. Uczyć się umierać to ..........
3. Na spotkanie z bogiem przygotowuje się poprzez.........

(odpowiedzia mogą być także cytaty jak również własne opinie).

Z góry dzieki za pomoc.

3

Odpowiedzi

2009-11-09T17:28:48+01:00
1. smierc jest dla mnie koncem zycia, stanowi kres mojego istnienia,
2. nie ucze sie umierac tylko ciesze sie zyciem
3. jestem niewierząca
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:29:35+01:00
1. Odlaczeniem sie duszy od ciala. Przejsciem z zycia ludzkiego do zycia wiecznego w Niebie.
2. Wiedziec co niesie za soba smierc. Ze po smierci bedziemy kolo Boga i nie bac sie jej.
3. Poprzez katechizacje, uczestnictwo we mszy swietej, modlitwe.
2009-11-09T17:29:41+01:00
1czymś oczywistym co czeka każdego człowieka ;(
2 umiec pogodzic sie ze smiercia
3 np poprzez spowiedz gdzie pozbywam sie wszystkich grzechów