Odpowiedzi

2009-11-09T17:29:35+01:00
Chrześcijaznizm...
buddyzm
judaizm
i tyle
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T21:32:13+01:00
W Polsce „religia” odnosi się najczęściej do katolicyzmu, jako że zdecydowana większość obywateli Polski to rzymscy katolicy. Odsetek katolików szacuje się na 90% (o ile sie nie myle), ponieważ jako katolicy klasyfikowani są wszyscy ochrzczeni, także ci, którzy porzucili Kościół Katolicki. Tym niemniej, katolicy są w Polsce największą wspólnotą religijną, a religia katolicka jest nawet przedmiotem wykładanym w szkole (chociaż nieobowiązkowym). Do najbardziej religijnych grup ludności w Polsce należą górale podhalańscy i mieszkańcy Śląska.
1 5 1