Odpowiedzi

2009-11-09T17:36:54+01:00
Nairobi lezy w strefie czasowej +3 GMT,a Dakar w strefie czasu uniwersalnego,wiec roznica czasu wynosi 3 godziny

np. jak 2 Dakarze jest godzina 15 to w nairobi jest godzina 18
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:37:23+01:00
37⁰ + 20⁰ = 57⁰

1⁰ - 4 min

57⁰ * 4 = 228 min

228 min = 3h48min

Odp. Różnica czasu strefowego między miastami wynosi 3h48min.

;))
11 3 11