Odpowiedzi

2009-11-09T17:35:53+01:00
2 • 18.6= 37,2
50- 37,2=12,8
12,8: 2= 6,4
6,4 •18,6=119,04cm²
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:36:29+01:00
Obw=50cm
18,6cm*2=37,2cm
50-37,2cm=12,8cm/2=6,4cm
czyli
1 bok ma 18,6cm
2 bok ma 6,4cm

Pole=a*b
18,6*6,4=119,04cm kwadratowych
2 5 2
2009-11-09T17:38:10+01:00
Dane:
O = 50 cm
a = 18,6cm
b = ? =6,4
P = ? = 119.04cm²


18,6 × 2 = 37,2cm
50 - 37,2 = 12.8
12,8 : 2 = 6,4
b = 6,4cm

P= 18,6cm × 6,4cm = 119,04cm²