Odpowiedzi

2009-11-09T17:32:00+01:00
Są najtrwalsze i niektóre odporne na rdzę i inne chemikalia a przede wszystkim są nawet fajne
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:33:33+01:00
Myślę, że stopy mają lepsze właściwości fizyczne i chemiczne i łatwiej podlegają obróbce.
1 5 1
2009-11-09T17:33:38+01:00
W przemysle są stosowane stopy metali ponieważ sa trwalsze
bardziej odporne na rdzewienie i czynniki atmosferyczne.
1 5 1