Odpowiedzi

2009-11-09T17:33:57+01:00
A = 10cm
b = 12cm
h krótsza = 6 cm
h dłuższa = ?

Pole równoległoboku:
P = b * h krótsza
P = 12 cm * 6 cm = 72 cm^2
72cm^2/10cm = 7,2cm
2009-11-09T17:35:05+01:00
A = 10cm
b = 12cm
h krótsza = 6 cm
h dłuższa = ?

Pole równoległoboku:
P = b * hkrótsza
P = 12 cm * 6 cm = 72 cm^2
72cm^2/10cm = 7,2cm
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:37:36+01:00
A=10cm
b=12cm
h1=6cm
h2=?

P=a*h2=b*h1
10*h2=12*6
h2=72 / 10

h2=7,2 cm