Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:36:24+01:00
Pole prostokąta obliczamy ze wzoru:
P = a * b, gdzie a,b to długości boków

156 cm² = 6 cm * b
b = 156 cm² / 6 cm
b = 26 cm

Szerokość tego prostokąta wynosi 26 cm = 2,6 dm.
2009-11-09T17:36:43+01:00
A = 0,6dm = 6cm
P=156cm2= a*b = 6b
b=26cm=2,6dm
  • Użytkownik Zadane
2009-11-09T17:38:54+01:00
P. prostokąta=156 cm 2
wzór na pole pros. a • b
długość 0,6 dm- 6 cm
szerokość : 156 cm 2 :6 cm =26 cm
szerokość wynosi 26 cm