Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:41:04+01:00
1 tona=1000kg

a więc:

1000kg---100%
x kg-------23,1%

1000*23,1
x= 100

23100
x= 100

x= 231kg

odp tona wody zawiera 231kg soli
2009-11-09T17:41:53+01:00
23,1%=0,231

0,231*1000kg=231kg

tona wody zawiera 231kg
2009-11-09T17:45:26+01:00
Dane :
Cp= 23,1 %
mr= 1t = 1000kg
Szukane :
ms = ?

ms= Cp * mr/100 %
ms= 23,1 % * 1000 kg/ 100 %= 231 kg