Jak sądzisz czy internet może wyprzeć telewizję z naszych domów . Zgromadź jak najwięcej argumentów .

Matematyka
a).3(a+b)+(a-2b)=
b).-a(x-z)-(x+y)=
c).5(4x-7)+(7-4x)=
d).(4x-y)-2(x+y)=
e).2(3x-2y+3z)-5(x-y-z)=
f).4x(x-y-z)-2x(4x-y+z)=
g).-3x²(x-⅔y)+5x(x²-7xy)=
h).-2√2(a+√2b)-4(a√2-2b)=

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:40:18+01:00
Odpowiem tylko na zagadnienie z polskiego.
Uważam że interent może wyprzeć telewizje z naszych domów ponieważ wirtualny swiat działa dużo więcej możliwości niż TV. Za pomocą interentu możemy znaleść potrzebne informacje zarówno do szkoły jak i polityczne, umocnić się kulturowo. Interent może być wykorzystywany do komunikacji miedzy ludzkiej oraz do wszelkiego rodzaju gier (multimedia) Internet ma jednak pewne wady takie jak strony pornograficzne.
2009-11-09T17:42:32+01:00
A).3(a+b)+(a-2b)=3a + 3b + a - 2b = 4a +b
b).-a(x-z)-(x+y)=-ax + az - x -y = a( -x + z ) -x -y
c).5(4x-7)+(7-4x)=20x -35 +7 - 4x= 16x -28
d).(4x-y)-2(x+y)=4x - y -2x 2y= 2x +y
e).2(3x-2y+3z)-5(x-y-z)=6x -2y + 6z -5x + 5y + 5z= x +11z + 3y
f).4x(x-y-z)-2x(4x-y+z)=
g).-3x²(x-⅔y)+5x(x²-7xy)=
h).-2√2(a+√2b)-4(a√2-2b)=
2009-11-09T18:01:36+01:00
A)=3a+3b+a-b=4a-b
b)=-ax+az-a-y
c)=20x-35+7-4x=16x-28
d)=4x-y-2x-2y=2x-y
e)=6x-4y+6z-5x+5y+5z=x-9y-z
f)=4x[kwadrat]-4y-4z-8x[kwadrat]+2xy-2xz-4x-4y-4z+2xy-2xz
g)=-3x[do trzeciej] -x[kwadrat]y+5x[do trzeciej]-35x[kwadrat]y=2x[do trzeciej]-34x[kwadrat]y
h)=-2√2a+2√4b-4a√2-8b


to już są same wyniki .