Odpowiedzi

2009-11-09T17:41:48+01:00
Tak filmy kryminalne pobudzają do przemocy może nie wszystkich , ale większosc dzieci, młodzieży, a nawet dorosłych. Oni nie zdają sobie sprawy z tego , że jest to tylko fantazja. Poźniej wykożystują to w domu , szkole czy podwórku . Moim zdaniem trzeba zwracac uwagę na to co oglądamy lub co oglądają nasi rówieśnicy .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:44:04+01:00
Moim zdaniem filmy kryminalne pobudzają ( ma byc prostym jezykiem wiec moze zachecaja, sprawiaja ze czesciej wystepuje) do przemocy bo jest w nich pokazywane wiele masakrycznych(strasznych, niecodziennych) scen, ktore pobudzaja wyobraznie. Poza tym drastyczne (straszne, pelne krwi) sceny i morderstwa sprawiaja ze czlowiek ma dla nas mniejsza wartosc. Jednak nie mozna przesadzac. Gdy ktos oglada filmy kryminalne to nie znaczy ze od razu jest morderca czy przestepca. To zalezy od czlowieka. Kazdy reaguje inaczej.