Odpowiedzi

2009-11-09T17:42:45+01:00
* zakaz spamowania (m.in. wysyłania niechcianych linków do stron)
* zakaz wysyłania tzw. "łańcuszków szczęścia"
* nakaz zapoznania się z wykazem FAQ przed zadaniem pytania
* zakaz nadmiernego cross-postowania czyli wysyłania e-maili lub postów do kilku grup naraz
* zakaz pisania nie na temat (OT – OffTopic)
* nakaz zapoznania się z FAQ danego kanału/forum/czatu i przestrzeganie zawartych tam zasad szczegółowych
* zakaz nagabywania (upartego łączenia się z) osób które sobie tego nie życzą
* nakaz używania emotikon z rozwagą (mają być dodatkiem do tekstu, a nie główną treścią)
*na forach internetowych zwracamy się po nicku lub imieniu jeśli rozmówca wyraża na to zgodę. Nigdy samym nazwiskiem.
* Staraj się nie pisać wielkimi literami - w Internecie oznacza to, że krzyczysz. Nie nadużywaj także wykrzykników.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T18:39:01+01:00
*Nie przeklinam
*Nie przezywam innych userów
*Nie wchodzie na strony zakazane
*Nie ufam wszystkim reklamą
*Nie podaję swoich danych osobowych
*Nie podszywam się pod kogoś innego
*Nie kradnę kogoś danych
*Używam Internetu tylko w razie potrzeby
*Nie spotykam się z ludźmi poznanymi np na czacie
*Nie odbieram wiadomość od nie znajomych
5 3 5