Odpowiedzi

2009-11-09T17:42:05+01:00
2009-11-09T17:50:21+01:00
Zad.1
a) 3 3/4 3,75
3¾ = 3¾

b) 3/8 0,4
30/80 < 32/80

c)2,125 2 1/10

2 10/80 > 2 8/80

d) -1,5 > -1 1/3


e) 6,8 > 6 5/8

f) 4 5/6 > 4,5



zad2

76/100
77/100

więcej nie znajde...

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T18:09:04+01:00
A) 3 3/4=3,75
b) 3/8< 0,4
c)2,125< 2 1/10
d) -1,5 <-1 1/3
e) 6,8< 6 5/8
f) 4 5/6> 4,5
Zad.2
0,751
0,752
0,753
0,754
0,755