Odpowiedzi

2009-11-09T17:47:52+01:00
1.(-5)x3+2x(-6)+(-4)x(-8)=(-15)+(-12)+32=(-27)+32=5
2. (-2)x(-7)+5x(-3)+(-4)x(-5)=14+(-15)+20=19
3. -15x(-8)-3x(-5)=120+15=135
4. 10x(-6)-4x(-12)=(-60)+48=-12
5. 9x(-3)-6x(-8)=(-27)+48=21
6. 16x6-(-3)x(-9)= 96-27=69
1 5 1
2009-11-09T17:52:16+01:00
= -15 + (-12) + 32 = -27 + 32 = 5
= -14 + (-15) + (-20) = -29 + (-20) = - 49
= 120 - (-15) = 135
= -60 - (-48) = - 12
= -27 - (- 48) = - 21
= 96 - 27 = 69
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:57:10+01:00
1. (-5)x3+2x(-6)+(-4)x(-8)= -15+-12+32= 5
2. (-2)x(-7)+5x(-3)+(-4)x(-5)= 14+(-15)+20= 19
3. -15x(-8)-3x(-5)= 90 - (-15)= 90 + 15 = 105
4. 10x(-6)-4x(-12)= -60 - (-60)= 0
5. 9x(-3)-6x(-8)= -27 - (-40)= - 27 + 40 = 13
6. 16x6-(-3)x(-9)= 96 - 27 = 69

powinno być dobrze teraz sama mam to i mam nawet dobre oceny . :)
1 5 1