Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:42:28+01:00
1 tort . 0.75 kg
2 torty . 1.5 kg . 1.5 kg / 4 = 0.375 Zostało 375 g tortów .
1 5 1
2009-11-09T17:43:46+01:00
Jeden tort ma masę 3/4kg, zjedzone zostało 3/4 tortu, więc zostało 1/4 tortu, czyli 3/4 * 1/4 = 3/16 kg z jednego tortu, były 2 torty, więc 2 * 3/16 = 6/16 = 3/8 = 0,375 kg
1 5 1
2009-11-09T17:51:30+01:00
2 torty
3/4 czyli 0,75 kg -1 tort
2 x 0,75 =1,5 kg -waga 2 tortów
0,75 kg x 75 %= 75/100 x 75/100= 3/4 x 3/4= 9/16
9/16 kg- tyle dzieci zjadły z 1 tortu
9/16 +9/16=18/16= 1 1/8 = 1,125 kg tyle dzieci zjadły z 2 tortów
1,500 -1.125= 0,375 kg tyle zostało z 2 tortów