Odpowiedzi

2009-11-09T17:46:41+01:00
20 - 6 = 14
140: 4*2 = 140 : 8 = 17,5
60 + 4 = 64
10 * 18:3 = 10 * 6 = 60
110 + 2 * 9 = 110 + 18 = 128
120: 4 * 9 = 30 * 9 = 270
11:6 = 1.83 = 2
23 - 12: 6 = 23 - 2 = 21
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:47:24+01:00
140:7-3*2 = 20-6 = 14
140:(7-3)*2 = 140 : 4*2= 17,5
10*6+12:3 = 60 + 4 = 64
10*(6+12):3 = 10 * 18 :3 = 180 : 3= 60
120:2+2*3do potegi drugiej = 60 + 18 =78
120:(2+2*3 do potegi drugiej) = 120 : (2+18)=120:20=6
23-12:2*3=23-18=5
23-12:(2*3) = 23 - 2=21
1 5 1
2009-11-09T17:48:04+01:00
Odp:
14
0,125 (jedna/ósma)
64
60
78 - dziwnie tutaj napisałeś... do potęgi podniosłem liczbę 3 .
6
5
21

Nie wiem czemu tutaj pisałeś, iż każdy przykład idzie obliczyć w pamięci