Odpowiedzi

2009-11-09T17:43:46+01:00
Ja chciałabym być kotem, ponieważ są to miłe zwierzęta.
Zaawsze nikt ich nie odtrąci, i nie powie nic złego.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:44:32+01:00
Chciałabym być psem ponieważ psy są najlepszym przyjacielem człowieka. Psy są bardzo mądre. Mają bardzo dobry węch i słuch więc dzięki temu mogłabym usłyszeć ciekawe rzeczy i powąchać fajnych zapachów których my ludzie nie czujemy.

Tylko to mi przyszło do głowy ;]
2 5 2
2009-11-09T17:48:28+01:00
Chciałabym być ptakiem .Latać bestrosko po niebie i patrzeć na świat z góry .Być wolnym, bez obowiązków i wszelkich zasad. Latać tam i zpowrotem nawet zwiedzić cały świat .
6 3 6