Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:45:13+01:00
Afryka-Indyjski Atlantycki
Ameryka Płd-Spokojny Atlantycki
Ameryka Płn-Spokojny Atlantycki
Europa-Atlantycki
Australia i Oceania-Indyjsk Spokojny
10 3 10
2009-11-09T17:47:03+01:00
Ocean Spokojny-Ameryka północna i południowa,Azja,Australia

Ocean Atlantycki-Ameryka połnocna i południowa,Afryka,Europa i Antraktyda

Ocean Indyjski-Azja,Australia i Afryka
8 2 8
2009-11-09T17:49:13+01:00
Afryka
Kontynent ten ma dostęp do Oceanu Atlantyckiego i Oceanu Indyjskiego

Europa
Kontynent ten ma dostęp do Oceanu Atlantyckiego

Azja
Kontynent ten ma dostęp do Oceanu Indyjskiego, Oceanu Indyjskiego oraz do Oceanu Spokojnego (inaczej Pacyfiku)

Ameryka Północna
Kontynent ten ma dostęp do Oceanu Spokojnego, Oceanu Arktycznego oraz Oceanu Atlantyckiego

Ameryka Południowa
Kontynent ten ma dostęp do Oceanu Spokojnego, Oceanu Atlantyckiego oraz do Oceanu Południowego

Australia
Kontynent ten ma dostęp do Oceanu Spokojnego i do Oceanu Indyjskiego
8 4 8