1.Określa, ile razy odległość w terenie została pomniejszona na mapie.
2.Polega na uproszczeniu treści mapy.
3.Mapa wykonana w dużej skali np. 1:10 000
4.Jedna z metod przedstawia rzeźby terenu na mapach , polegająca na wypełnieniu powierzchni między poziomicami kolorami dobranymi według określonej skali barw.

Bardzo proszę o szybką odpowiedź. Z góry dzięki;*

3

Odpowiedzi

2009-11-09T17:47:29+01:00
1 . skala
2 . generalizacja
3 . wielkoskalowe
4 . hipsometria
2009-11-09T17:49:06+01:00
1. skala
2. legenda / znaki kartograficzne | generalizacja
3. topograficzna wielkoskalowa
4. hipsometria
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T19:55:05+01:00
Skala
generalizacja
topograficzna
metoda izolinii
też mam tą krzyżówkę :D
1 1 1