Odpowiedzi

2009-11-09T18:06:33+01:00
Prognoza pogody dla człowieka jest bardzo potrzebna, gdyz dzięki niej mozemy wiedzieć jak sie ubrać, co się bedzie dzialo na swiecie, jaka bedzie temperatura i mozna rowniez zaplanowac dzieki niej jakies swoje plany, choc nie zawsze bedzie tak jak jest przepowiadane.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T18:21:15+01:00
Przewidywanie zmian pogody i klimatu ma ogromne znaczenie dla życia i działalności gospodarczej człowieka ,dlatego informacje o aktualnym stanie pogody podaje się w środkach masowego przekazu jako prognozę pogody.z mapy możemy odczytać;wielkość opadów,kierunek i prędkość wiatru,rozkład ośrodków barycznych,wartość ciśnienia,przebieg frontów atmosferycznych,stopień zachmurzenia,zamglenia,burze.
3 5 3