Ułuż i zapisz zadanie do krótkiego zapisu i równania.
Krótki zapis treśc zadania:
album o M. Koperniku - 24 zł
pocztówka - 6 razy tańsza niż album
miniaturka pomnika M. Kopernika - o 27 zł droższa niż pocztówka
miniaturka pomnika M. Kopernika - ? zł
24 zł : 6 + 27 zł = 31 zł

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:47:41+01:00
Album o M. Koperniku kosztuje 24 zł pocztówka jest 6 razy tańsza niż album, a miniaturka pomnika M. Kopernika jest o 27 zł droższa niż pocztówka. Ile kosztuje miniaturka pomnika M. Kopernika?
1 5 1
2009-11-09T17:48:47+01:00
Zosia pojechała na wycieczkę do Torunia. Chciała kupić pamiątkę. W sklepie był album o Koperniku kosztujący 24 zł, pocztówka 6 razy tańsza od albumu i miniaturka pomnika M. Kopernika droższa od pocztówki o 27 zł. Ile kosztowała miniaturka pomnika M. Kopernika??
1 5 1