Uzupełnij :
Państwo Krzyżackie zostało podzielone na włączone do Polski Prusy........ i Prusy .............. , które stały się ....... Polski.

Jednak wkrótce zakon krzyżacki zaczął dążyć do ..... od Polski.
W swoich działaniach starał się uzyskać poparcie ......... oraz ........ .

Gdy wielkim mistrzem zakonu został .......... , Krzyżacy zaczeli otwarcie zmierzać do konfliktu z Polska. Do wojny doszlo w roku ..... . Rezultatem przegranej Krzyżaków była ................. zakonu w Prusach.

W wyznaczonych miejscach podpisz postacie przedstawione na obrazie Jana Matejki pt : Hołd Pruski :) ( jest w załączniku )

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:50:51+01:00
Prusy Królewskie i Prusy Zakonne,
lennem Polski,
zachodu od Polski,
Zakonu oraz Węgier,
Urlichen(nie wiem jak się pisze)
w roku..(wiem że w 1410 Bitwa też była z Krzyżakami),
zlikwidowanie.

Pozdro ;)
Z obrazku nie wiem ;P
Liczę na najlepsze !

1 5 1
2009-11-09T18:04:22+01:00
Państwo Krzyżackie zostało podzielone na włączone do Polski Prusy Zakonne i Prusy Książęce , które stały się Lennem Polski.

Jednak wkrótce zakon krzyżacki zaczął dążyć do odwrócenia od Polski.
W swoich działaniach starał się uzyskać poparcie Niemców oraz Czechy.

Gdy wielkim mistrzem zakonu został Henryk Walpol , Krzyżacy zaczeli otwarcie zmierzać do konfliktu z Polakami.