Odpowiedzi

2009-11-09T17:49:20+01:00
- można dowiedzieć się z niej (wystawy) czegoś ciekawego,
- miło spędzą czas w towarzystwie przyjaciół,
- mogą poznac kogoś nowego na wystawie.
13 1 13
2009-11-09T17:53:50+01:00
Są one przepiękne, mają przeróżne kształty i kolory, można zobaczyć ryby nie spotykane nigdzie indziej
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T19:32:08+01:00
Argumenty :
-ryby są pięknymi zwierzętami wodnymi
-można na zdjęciu zaobserwować ławicę ryb która jest niezwykłym zjawiskiem
-można również zobaczyć rafę koralową w której żyje wiele ryb i innych ciekawych zwierząt morskich
-można dowiedzieć się wiele informacji dotyczących gatunków
7 4 7