Odpowiedzi

2009-11-09T17:50:39+01:00
0,01*1000+0,02*1000+0,05*1000+0,1*1000+0,2*1000+0,5*1000+1*1000+2*1000+5*1000=10+20+50+100+200+500+1000+2000+5000=8,88zł
12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:51:57+01:00
1gr*1000=10zl
2gr*1000=20zl
5gr*1000=50zl
10gr*1000=100zl
20gr*1000=200zl
50gr*1000=500zl
1zl*1000=1000zl
2zl*1000=2000zl
5zl*1000=5000zl
10+20+50+100+200+500+1000+2000+5000=8880zl
27 4 27