Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:50:18+01:00
Długość metr m
Masa kilogram kg
Czas sekunda s
Natężenie prądu elektrycznego amper A
Temperatura termodynamiczna kelwin K
Ilość materii mol mol
Światłość kandela cd
2009-11-09T17:50:51+01:00
Metr m długość
kilogram kg masa
sekunda s czas
amper A natężenie prądu elektrycznego
kelwin K temperatura
kandela cd natężenie światła, światłość
mol mol liczność materii