Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:51:26+01:00
10 -3,78=6,22
13,08 -3,78=9,3
15,7 -3,78= 11,92
7,56-3,78=3,78
66,6-3,78=62,82


256,3-3,65-65,2=187,45
256,3+17,44+60,725= 334,465
2009-11-09T17:51:33+01:00
10 -3,78= 6,22
13,08 -3,78= 9,3
15,7 -3,78= 11,92
7,56-3,78= 3,78
66,6-3,78= 62,82

256,3-3,65-65,2= 187,45
256,3+17,44+60,725= 334,465
2009-11-09T18:23:14+01:00
1.=6,22
2.=9,30
3.=11,92
4.=3,78
5.=62,82

6.=187,45
7.=334,465