Odpowiedzi

2009-11-09T18:05:06+01:00
X - pierwsza liczba
y - druga liczba

30% * x + 20% * y = 200
0,2 * x - 0,3 * y = 25

0,3 * x +0,2 * y = 200
2 * x - 3 * y = 250

3x + 2y = 2 000
2x - 3y = 250

6x + 4y = 4 000
2x = 250 + 3y

3(250 + 3y) + 4y = 4000
x = 1/2 * (250 + 3y)

13y = 3 250
x = 1/2 * (250 + 3y)

y = 250
x = 1/2 * (250 + 750) = 500

Odp. Pierwsza liczba to 500, a druga to 250.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T18:18:04+01:00
0,3x + 0,2y = 200 / *(-2)
0,2x - 0,3 y = 25 / * 3

-0,6x- 0,4y = -400
0,6x - 0,9y = 75

1,3y = 325
y = 250

0,2y - z
1y - 250

z = 250 * 0,2/1

0,2y=50

0,3x+0,2y = 200
0,3x = 200 - 50

0,3x = 150

0,3x - 150
1x ----?

150/0,3 = x
x= 500

x= 500
y = 250
Spr

0,2x = 100
0,3y =75

100-75 =25

Szukane liczby to 250 i 500




4 3 4