Odpowiedzi

2009-11-09T17:59:21+01:00
Powiedział to, gdyż ja stwierdziłem, że dokumenty Soboru Watykańskiego, i to wszystkie dokumenty, są napisane pod natchnieniem Ducha Świętego. Nie w takim sensie jak Pismo Święte, którego autorem jest sam Bóg, ale w sensie prowadzenia ojców soborowych, by uchwalili takie dokumenty, jakie są Kościołowi potrzebne. Stwierdziłem także, że nie zawierają one żadnego błędu.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T23:38:35+01:00
Myślę że może tu chodzić o jedno z przykazań dekalogu" szanuj ojca swego i swą matkę"
1 5 1