Hej mam proźbe:)
bardzo prosze przetłumaczćie mi te pytania i odpowiedzcie na nie obojętnie jakie odpowiedzi (byle by na temat) i przy odpowiedziach tłumaczenie:)
1 Hast du gestern ein Computer spiel gespielt ? Welches?
2 Hast du gestern ferngesehen? Was?
3Was hast du zuletzt von deinem Teschengeld gekauft?
4Hast du schon mal DÖnerkebab probiert?
5Wann hast du dein Zimmer zuletzt aufgeräumt?
6Hast du alle Fragen sofort verstanden? Welche nicht?

2

Odpowiedzi

2009-11-09T17:54:58+01:00
1.Czy masz fantastyczne gry komputerowe ? Jakie?
2.Czy oglądałeś wczoraj telewizję ? Co?
3. Co niedawno kupiłeś za kieszonkowe?
4. Czy kiedykolwiek próbowałeś kebaba?
5. Kiedy ostatnio sprzątałeś pokój?
6. Czy zrozumiałeś wszystkie pytania? Jeśli nie to które?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T18:02:02+01:00
1. Grałeś wczoraj na komputerze? Ile?
Na klar, Ich habe zwei Uhr ein Computer gespielt.
2. Czy oglądałeś wczoraj telewizję? Co?
Na klar, Ich habe >tytuł filmu< ferngesehen.
3. Co kupiłaś za swoje kieszonkowe?
Ich habe die Skier gekauft. (Skier- narty)
4. Czy próbowałeś kiedykolwiek kebaba?
Na klar, ich habe schon DÖnerkebab probiert.
5. Kiedy w końcu posprzątasz swój pokój?
Ich habe morgen mein Zimmer aufgeräumt.
6. Zrozumiałeś już wszystkie pytania? Których nie?
Ich habe nicht zweite Frage nicht verstanden.
1 5 1