Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:53:51+01:00
Gospodarcze:
-możliwość łowienia ryb
-wydobywanie minerałów (bursztyn)
Rekreacyjne:
-możliwość korzystania (kąpiele morskie, przejażdżki na motorówkach)
-możliwość zbierania bursztynu i muszli
-funkcja lecznicza (wdychanie jodu)
2009-11-09T19:15:10+01:00
Gospodarcze:
-możliwość łowienia ryb
-wydobywanie minerałów (bursztyn)
Rekreacyjne:
-możliwość korzystania (kąpiele morskie, przejażdżki na motorówkach)
-możliwość zbierania bursztynu i muszli
-funkcja lecznicza (wdychanie jodu)
2009-11-09T19:40:15+01:00
Gospodarcze:
-rybołóstwo i rybactwo
-przemysł spożywczy (rybny)
-turystyka
-wydobycie surowców
-środek transportu (porty morskie)

rekreacja:
-wypoczynkowe