Odpowiedzi

2009-11-09T17:53:59+01:00
1.Myślał pewnie,że i tak to się nie uda!
2.On się cieszył,że plan wypali i będą na wolności.


A tu klęska.!
Nie pofrunęli daleko!

Liczę na najlepsze!
Pozdro ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T18:03:00+01:00
Cos zle chyba napisalas ;p
1. to ikar lecial ponad chmurami

1. Myślę, że Ikar myślał o wolności, nie przejmował się żadnymi troskami, ale również o tym jak wspaniale jest unosić sie miedzy chmurami.

2.Ikar przeżywał radość i zadowolenie z życia, nie przestrzegał zasad ojca.