Odpowiedzi

2009-11-09T17:56:07+01:00
Wady:
-łatwo rozbić
-kiedy jest brudne łatwo widać
-ciężko zmyć gdy coś zazchnie np. w kieliszku

Zalety:
-przeżroczyste więc wszystko widać
-dzieki niemu mamy szyby które przepuszczają światło


WIĘCEJ NIE WIEM CHCESZ TO PRZYZNAJ MNIEJ PUNKTÓW
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-09T18:05:53+01:00
Zalety:
mozna na nim grawerowac wzotry
róznorodnośc kolorystyki
piekne ksztaly utworzone przez artystow
wykorzystywanie w budownictwie( okna )
wykorzystywanie w przemyśle np.(żarówki)
wady;
szybko pekaja
łatwo mozna sie pokaleczyc
w stanie stałym nie poddaja sie obrubce np.( nie zginają)
szybko pojawia sie osad
łatwo zarysowac