Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:55:08+01:00
131,2/4,1=32

131,2/3,10≈42,3

Odp. Tata marcina zatankował 32 (jednostka) benzyny 98E. Za tyle samo pieniędzy można kupić ok. 42,3 (jednostka) oleju napędowego
2009-11-09T18:02:52+01:00
Dla 98E

131,20zł ---- x l
4,10zł ------ 1l


131,20
x= 4,10

x=32l 98e

dla ON

131,20zł --- x
3,10 zł ----- 1l

131,20
x= 3,10

x~ 42,32l ON


odp tata zatankował 32L benzyny a za tę kwotę moze kupic ok 42,3 l oleju napędowego