1.Towar waży 10 kg 560 g,czyli a|10,056 kg b|1,0560 kg c|10,0560 kg d|10,560 kg 2.Droga ma 3,040 km,czyli a|3 km 4000 m b|3 km 400 m c|3 km 40 m d|3 km 4 m 3.Uzupełnij zapisy a| 7 m ......cm =7,80 b|..... m ......... cm =8,05 m c|5zł .........gr =5,29 zł d|.......zł.............gr = 6,02 zł

3

Odpowiedzi

2009-11-09T17:56:43+01:00
Zadanie 1
d.

Zadanie 2
c.

Zadanie 3
a. 7 m 80 cm
b. 8 m 50 cm
c. 5 zł 29 gr
d. 6 zł 2 gr


;P
2009-11-09T17:59:04+01:00
1.b
2.b
3.a=7m80cm
b=8m5cm
c=5zł29gr
d=6zł2gr
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T18:55:38+01:00
Zadanie 1
D.

Zadanie 2
C.

Zadanie 3

a. 7 m 80 cm
b. 8 m 50 cm
c. 5 zł 29 gr
d. 6 zł 2 gr