Odpowiedzi

2009-11-09T17:55:59+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:57:25+01:00
Człowiek dzięki darom Prometeusza zyskał ogień. Jest on tak ważnym darem, ponieważ dzięki niemu ludzie odo dawna nie boją się drapieżników, gdyby nie było ognia nie możnaby było wyrabiać cegieł i gospodarka by się nie rozwinęła.
3 1 3
2009-11-09T17:59:44+01:00
Dzięki darom Prometeusz człowiek zyskał ogień, który dał jemu ciepło, światło, upieczone mięso i odstraszał zwierzęta.

:))
3 5 3