Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:58:22+01:00
Krew grupy 0- można przetoczyć każdej osobie. Chory mający grupę AB+ może otrzymać dowolną krew. Osoba posiadająca grupę krwi 0- ma najmniejszą szansę, że przypadkowy człowiek może być dla niej dawcą.
1 5 1
2009-11-09T18:20:40+01:00
Grupa krwi 0 to krew uniwersalna- można ją przetoczyć każdemu, lecz człowiek, który posiada właśnie tą krew może dostać od innego tylko ją.
1 5 1