Poniżej są pytania do krzyżówki. Co one opisują napisz w odpowiedzi
1)Element wiązki przewodzącej korzenia
2) Warstwa utworzona z przylegających do siebie komórek ,stanowią ochtonę przed czynnikami zewnętrznymi.
3)zależność występująca między grochem a bakteriami wiążącymi azot atmosferyczny
4) Wypustki komórek tkanki okrywającej pobierającą wodę z gleby.
5) Grupa komórek chroniąca stożek wzrostu.
6) Warzywo, którego korzeń gromadzi substancje odżywcze.

Z góry dziękuje

3

Odpowiedzi

2009-11-09T18:31:20+01:00
1. łyko
2. skórka
3. symbioza
4.włośniki
5. czapeczka
6. burak
a hasło to osmoza
masz wksiążce na str. 79
2009-11-09T19:34:57+01:00
1. łyko
2. skórka
3. symbioza
4.włośniki
5. czapeczka
6. burak
hasło- osmoza

mam nadzieję że pomogłam;***
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T21:20:49+01:00
ŁYKO
SKÓRKA
SYMBIOZA
WŁOSNIKI
CZAPECZKA
BURAK

HASŁO ; OSMOZA- to przenikanie wody z roztworu mniej stęzonego do roztworu bardziej stężonego