Rozwiąż równanie:

a) 5x-4 kreska ułamkowa i pod nią 6 -7-2x kreska ułamkowa i pod nią 2 =0
b)x(x-3)=(x+2) do kwadratu
c)x(3-x) kreska ułamkowa i pod nią 3 -3-2x kwadrat i kreska ułamkowa a pod nią 6 =2x

Rozwiąz równanie podane w postaci proporcji (najpierw przyjmij odpowiednie założenia):

a) 1 kreska ułamkowa a pod nią x =5 kreska ułamkowa a pod nią 2x-3
b)4x+1 kreska ułamkowa a pod nią 2x+1 =x kreska ułamkowa jedna druga x+2
c)x kreska ułamkowa a pod nią x+1 = x+1 kreska ułamkowa a pod nią x+2
d)4 kreska ułamkowa a pod nią x-1 = 5 kreska ułamkowa 2x-2
e)x kreska ułamkowa a pod nią x-1=x+1 kreska ułamkowa a pod nią x+3

2

Odpowiedzi

2009-11-09T18:09:15+01:00
B) x² - 3x = x² + 4x + 4
-3x = 4x + 4
-7x = 4
x = - 4/7

nie wiem o co ci chodzi w tym drugim zadaniu z proporscją. jak znak = może być po kreska ułamkową?
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T21:59:54+01:00
Musiałam sie domyslać poleceć, mam nadzieje ze dobrze;P Rozwiązania w załączniku.