Odpowiedzi

2009-11-09T18:31:35+01:00
Podobieństwa są takie:
-w obu ustrojach rządów nie sprawowali królowie
-w obu ustrojach rządy sprawowali obywatele miasta
-w obu strojach ludzie spotykali sie na zgromadzeniach ludowych

Oczywiście nei gwarantuję, że są to wszystkie podobieństwa...
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T18:43:52+01:00
Miałam takie zadanie w szkole i dostałam 4+

Spartanie mieli ustrój pierwsze stanowisko była Geruzja później Królowie,Eforzy, Zgromadzenie ludowe .

Demokracja ateńska - mężczyźni mogli pracować zarabiać i głosować a kobiety i niewolnicy nie mieli takich praw , nie mogli głosować , zarabiać pięniedzy .
4 3 4
2009-11-09T19:06:26+01:00
Dbano tu o rozwuj dzieci , ale w sparcie najwżniejszy byl rozwoj fizyczzny a w atenach na odwrut
3 2 3