Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T18:10:01+01:00
A. -12 + 10 = 2
b. 140 - 160 = -20
c. 14 + (-64) = 14 - 64 = -50
d. -9 - (-6) = -9 + 6 = -3

Proszę bardzo :). Myślę, że pomogłam. Pozdrawiam ;).
1 4 1
2009-11-09T18:10:47+01:00
A) -12+10= -2
B) 140-160= -20
C) 14+(-64)= -50
D) -9-(-6)= -3
1 5 1
2009-11-09T18:45:24+01:00
A. -12+10=-2
b. 140-160=-20
c. 14+(-64)=-50
d. -9-(-6)=-3
wydajemi się że tak:)