Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T18:13:46+01:00
Średnica - 10cm
promień - r - 5cm

P koła - πr²
P - π x 5²
P = 25 [cm²]

a - √25 [cm]
a- 5 cm

Odp. Ten bok ma długość 5cm
20 3 20
2009-11-09T18:15:32+01:00
2 pi r= 2*3,14*10=62,8
√62,8≈7.93
Odp; Bok tego kwadratu ma długość 7.93cm
4 1 4
2009-11-09T18:19:14+01:00
P koła= πr²
d=10 czyli r=5
P koła = π*25
P koła ≈3,14*25=78,5

p kwadratu=p koła= 78.5
p kwadratu=a²
78,5=a²
a≈8,86
5 3 5