Odpowiedzi

2009-11-09T18:18:29+01:00
X-1 liczba
3/4x- 2 liczba
x+3/4x=350
4/4x+3/4x=350
7/4=350 \ x 4/7
x= 350 x 4/7
x=200
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T18:19:41+01:00
X + 3/4 x = 350
1 i 3/4 x = 350
x = 200

a druga liczba to 3/4 z 200 czyli 150
13 3 13
2009-11-09T18:20:10+01:00
A, b - liczby
a = 3/4 b
a + b = 350
czyli
3/4b + b = 350
7/4 b = 350
b = 200

a = 350 - b
a = 150

Odp. Szukane liczby to 150 i 200.
10 3 10