Odpowiedzi

2009-11-09T18:18:23+01:00
Dobra modlitwa polega na rozmowie z bogiem
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T18:22:27+01:00
Oim zdaniem dobra modlitwa jest szcera rozmowa z Bogiem. Podczas, której człowiek dziękuje oraz prosi Boga o wstawiennicto na Ziemi. Również podczas modlitwy człowiek może prosić Boga o rady, albo zbawienie zmarłej osoby. Podsumowując dorba modlitwa to taka podczas, której człowiek jest szcery i modli się nie tylko dla siebie ale i dla innych.
2 5 2
2009-11-09T18:23:12+01:00
Dobra modlitwa polega na rozmawianiu z Bogiem, a nie wyklepaniu wierszyka, (to znaczy modlitwy) którą trzeba powiedzieć rankiem i wieczorem!!!!
1 5 1